Site Telekom A.Ş. Sabancı Holding'e bağlı Enerjisa müşterilerine hizmet vermek üzere Ankara ve Adana'da büyük bir yatırıma imza attı. Faaliyete geçen yatırımlar sayesinde 600 kişiye istihdam sağlanacak.
Site Telekom, kurumsal ve nitelikli altyapısıyla 1 Eylül itibariyle Adana'da elektrikle ilgili müşteri işlemlerine güler yüzlü insan kaynağıyla hızlı ve etkili çözümler sunacak.
Çeşitli nedenlerle elektrik kesintileri yaşanması durumunda, öneri ve şikayet iletiminde ve çeşitli konularda bilgi talebinde bulunmak istenildiğinde, kısacası elektrikle ilgili bütün işlemlerde Enerjisa müşterileri, artık doğrudan Site Telekom A.Ş İletişim Merkezi'nin üstün hizmet anlayışı ile karşılaşacak.
Adana'da Elektrik Dağıtım A.Ş. müşterilerine nitelikli hizmet vermeyi hedefleyen Site Telekom, toplamda 600 kişiye istihdam sağlayacak.
Bu noktada, "Kendi insan kaynağımızı yaratacağız" diyen Site Telekom AŞ Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Altun, kurumsal yapısını yerelin samimiyeti ile harmanlayarak "Kendi mevcut mesai arkadaşlarımızın kariyer yapmasına imkan sağlayacağız. Bizim değerlerimiz var. Anadolu'nun değerlerini taşıyoruz. Bu değerleri kurumsal yapımıza entegre etmiş durumdayız" ifadesinde bulundu.
Hali hazırda, İstanbul, Kars, Ağrı, Iğdır ve Ankara'da müşterilerine çağrı merkezi ve ve iletişim çözümleri sunan Site Telekom, binlerce gence istihdam sağlıyor.
"Site Telekom AŞ, bir aile şirketi evet. Ancak bu aile ortamı sadece yönetimle sınırlı kalmıyor. Biz ailevi değerleri ve samimiyeti, çalışma arkadaşlarımızla da paylaşıyoruz." şeklinde konuşan Mustafa Altun, mutlulukla çalışan kişilerin işinde etkinliği arttıracağını ve bu etkinlikle birlikte müşteri memnuniyetinin de üst seviyelerde olacağını vurguladı.
Adana ve Ankara bölgesinde Enerjisa Elektrik Dağıtım AŞ müşterilerinin Site Telekom'u arayarak yaşanan elektrik kesintileri hakkında bilgi sahibi olacağını söyleyen Site Telekom AŞ Genel Müdür Yardımcısı Murat Altun ise, "Elektrik dağıtım hizmetlerinde zaman zaman çeşitli aksaklıklar oluşabiliyor. Yangınlar, şiddetli rüzgar ve yağışlar yaşanması durumunda elektrik bağlantıları kesilebiliyor. Ya da bakım nedeniyle kesintiler olabiliyor. Bu gibi durumlarda müşteriler doğal olarak çağrı merkezlerini arayarak sorularına cevap almak istiyorlar. Adana'daki vatandaşlarımız artık herhangi bir kesinti ya da aksaklık durumunda Site Telekom'u arayarak bütün sorularına cevap bulabilecekler." diyerek yeni projenin Adana halkına hayırlı olması temennisinde bulundu.