Yılın En Başarılı Müşteri İletişim Merkezi ödülü sahibini buldu - Haberler.com

Yılın En Başarılı Müşteri İletişim Merkezi ödülü sahibini buldu - Haberler.com

18 Ekim 2021, 16:07
Yılın En Başarılı Müşteri İletişim Merkezi ödülü sahibini buldu - Haberler.com

Yılın En Başarılı Müşteri İletişim Merkezi ödülü sahibini buldu

Yılın En Başarılı Müşteri İletişim Merkezi ödülü sahibini buldu

Müşteri destek ve çağrı merkezi hizmetleri alanında faaliyet gösteren Site Telekom, alanında en iyilerin belirlendiği, sunuculuğunu Burcu Esmersoy ve Ceyhun Yılmaz'ın üstlendiği Uluslararası Kristal Elmas Ödülleri 2021'de 'Yılın En Başarılı Müşteri İletişim Merkezi' ödülünü kazandı.

IĞDIR (İHA) - Müşteri destek ve çağrı merkezi hizmetleri alanında faaliyet gösteren Site Telekom, alanında en iyilerin belirlendiği, sunuculuğunu Burcu Esmersoy ve Ceyhun Yılmaz'ın üstlendiği Uluslararası Kristal Elmas Ödülleri 2021'de 'Yılın En Başarılı Müşteri İletişim Merkezi' ödülünü kazandı.

Türkiye'nin 6 farklı bölgesinde 2 bin 400'e yakın çalışanıyla hizmet veren müşteri iletişim merkezi sektörünün önde gelen şirketlerinden biri olan Site Telekom, Uluslararası Kristal Elmas Ödülleri'nde 'Yılın En Başarılı Müşteri İletişim Merkezi' ödülüne layık görüldü. İstanbul, Ankara, Adana, Kars, Ağrı ve Iğdır'da yaptığı yatırımlarla dikkat çeken Site Telekom'un Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Altun, ödüle ilişkin değerlendirmede bulundu.

Ülke ekonomisine ve istihdama katkı sağlamak amacıyla kuruldukları 2008 yılından bu yana yatırımlarını artırarak devam ettirdiklerini belirten Altun, hem kamu hem de özel sektörde birçok kuruma hizmet verdiklerini söyledi.

"Ekibimizle ve iş ortaklarımızla yakaladığımız sinerji ile 'Yılın En Başarılı Müşteri İletişim Merkezi' kategorisinde ödüle layık görülerek başarımızı bir kez daha taçlandırdık" diyen Altun, sözlerini şöyle sonlandırdı: "Kişisel verilerin korunmasını çok önemsiyoruz ve bu konuda aldığımız önlemleri her geçen gün geliştiriyoruz. Güven ve müşteri memnuniyeti önceliklerimiz arasında ilk sıralarda yer alıyor." - İSTANBUL

2010 senesinde, kurulan Site Telekom, özel ve kamu sektöründe birçok çağrı merkezi projesine imza atmıştır. Site Telekom CCS, Türkiye'nin en gelişmiş çağrı merkezi hizmet merkezlerinden birisine sahiptir. Sonuç odaklı, pratik ve etkili hizmetlerle pazarda hem kendisini hem de müşterilerini rakiplerinden farklı kılabilmektedir

  • 0216 505 00 26

  • 0216 505 00 26

  • info@sitetelekom.com.tr

  • Kısıklı Mah., Alemdağ Cad. & Cömert Sok. Aydın Güzel İş Merkezi. No:5 Üsküdar/İstanbul

  • Haftaiçi: 09:30 - 18:00
    Hafta Sonu: 10:00 - 16:00
    Pazar: Kapalı